dinsdag 4 maart 2014

PERSONAL | TMI Tag

Ik heb eventjes niet geblogt, sorry daarvoor! Donderdag ga ik met mijn zus winkelen, dus als ik genoeg heb gekocht om er een shoplog van te maken dan zal ik dat doen! Vandaag doe ik de TMI tag, een tag die al een tijdje rondgaat in blog- en YouTube wereld. Het zijn 50 vragen en dat zijn er heel wat. Omdat ik dacht dat een video veel te langdradig wordt bij mij met zoveel vragen, doe ik hem gewoon in een blogpost. Hopelijk vinden jullie het leuk om me een beetje te leren kennen. Have fun reading!

1. Wat draag je?
Ik draag een joggingsbroek, cozy socks van de Primark en een trui. Het is vakantie voor mij dus ik heb geen heel interessante outfit aan vandaag!

2. Ben je weleens verliefd geweest?
Ja.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee, dat dan weer niet.

4. Hoe lang ben je?
1.53. Heel klein dus! Ik word waarschijnlijk ook maar 1.60. Balen!

5. Hoeveel weeg je?
None of your business!

6. Heb je tattoo's?
Nee.

7. Heb je piercings?
Als gaatjes in m'n oren tellen als piercing, dan wel.

8. OTP?
Om eerlijk te zijn heb ik die niet.

9. Wat is je favoriete fictieve TV-koppel?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar als ik dan toch iets moet kiezen, dan Matty en Jenna van Awkward!

10. Wat is je favoriete serie?
The Carrie Diaries en Awkward. Ik kijk niet heel veel series meer, omdat ik er na een paar aflevering weer mee stop. Die series blijf ik nog steeds kijken. Ik ben pas ook begonnen met Breaking Bad, maar omdat ik maar 3 afleveringen heb gezien kan ik niet meteen zeggen dat het een van m'n favoriete series is. Wel vind ik het een hele leuke serie!

11. Wat is je favoriete band?
One Direction en Little Mix. Op 24 juni zie ik 1D live, can't wait!

12. Wat mis je?
Ik kan zo even niet op iets komen wat ik mis.

13. Wat is je favoriete liedje?
Dat zijn er eigenlijk zoveel! Een paar van mijn favoriete liedjes op dit moment zijn John Doe (B.O.B en Priscilla), Cue The Rain (Lea Michele) en Angels van The XX. Hele verschillende liedjes, maar ik heb dan ook niet echt een precieze muziek smaak. Bij mij is het meer: als ik een liedje leuk vind, vind ik hem leuk. Maakt niet uit of het pop, soul of R&B is.

14. Hoe oud ben je?
14 jaar, net als het nummer van deze vraag. Ha-ha.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Tweelingen.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner. 
Hij moet lief zijn en 100% betrouwbaar.

17. Wat is je favoriete quote?
Be a voice, not an echo vind ik een hele mooie zin. Ook ben ik dol op alle quotes van John Green.

18. Wat is je favoriete acteur?
Ik neem aan dat actrices hier ook bij mogen? Selena Gomez, Josh Hutcherson en Jennifer Lawrence.

19. Wat is je favoriete kleur?
Turquoise, babyblauw en lila.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Hard, maar niet als in hardstyle of zo.


21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik sluit me op in m'n kamer en kruip onder de dekens.

22. Hoe lang douche je?
Met haren wassen mee geteld 15/20 minuten.

23. Hoelang doe je erover om klaar te maken in de ochtend?Ongeveer drie kwartier. Dat is echt heel lang, maar ik ben zo lui in de ochtend dat alles bij mij heel langzaam gaat.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?Nee, gelukkig niet. En dat wil ik graag zo laten!

25. Wat is een turn-on?
Een lieve lach!

26. Wat vind je een afknapper?
Stank.

27. Wat is de reden dat je een YouTube kanaal bent gestart?
Die vraag kan ik eigenlijk niet helemaal goed beantwoorden, want ik heb geen YouTube kanaal waar ik ook echt video's op upload. Maar ik heb mijn YouTube kanaal aangemaakt omdat ik wilde reageren op video's en ze wilde liken. Heel simpel dus.

28. Heb je angsten?
Ik ben echt ontzettend, maar dan ook ontzettend bang voor de dood. Ik kan er serieus nachtenlang wakker van liggen en ik krijg er altijd kippenvel van. Wat gebeurt er nadat je dood bent? Waar ga je heen? Niemand kan die vragen beantwoorden en dat vind ik heel naar. Verder had ik vroeger last van verlatingsangst, en nu heb ik af en toe een beetje last van faalangst. Afgelopen weken trilde ik als een gek als ik een toets moest maken, puur omdat ik bang was dat ik zou falen. Verder heb ik niet echt extreme angsten.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Een vriendin vertelde me gisteravond dat het niet goed ging en daar werd ik emotioneel van.

30. Wat was de laatste keer dat je tegen iemand zei dat je van iemand houdt?
Deze week nog, tegen een van m'n vriendinnen.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Mijn YouTube kanaal heet xjustvera. Verschrikkelijke naam vind ik het, maar omdat ik er alleen reacties mee plaats heb ik geen zin om hem te veranderen. Tja, ik ben ''gewoon Vera''.

32. Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik ben voor de 5e keer bezig in L.A Candy van Lauren Conrad, hiervoor las ik The Fault In Our Stars van John Green.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Girl Code.

34. Wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?
M'n zus.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Iris, mijn zus!

36. Wat is je favoriete eten?
Spaghetti of macaroni met saus!

37. Waar wil je nog graag naartoe?
L.A, New York, Japan, en nog zoveel meer!

38. De laatste plaats waar je was?
Gemert.

39. Heb je een crush?
Nee.


40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteravond, toen kuste ik mama welterusten.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Toen ik ruzie had met een van m'n vriendinnen.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet, maar ik vind zuur ook lekker!

43. Welke instrumenten speel je?
Om eerlijk te zijn: geen. Ik kan wel een beetje keyboard spelen en een beetje drummen, maar het is niet dat ik het zó goed kan.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn chain necklace of de ketting die ik voor m'n verjaardag kreeg met een veertje eraan.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Voetbal met gym.

46. Wat is het laatste liedje wat je hebt gezongen?
In Case van Demi Lovato.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet!

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik heb nog nooit echt een openingszin gebruikt.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gistermiddag met een vriendin.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die dit leest!

Love always,
Vera.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten