maandag 17 februari 2014

TREND | Skater Skirt

Ik denk dat heel veel mensen de trend wel kennen: Skater Skirts. Ik was vroeger niet echt van de rokjes, maar de laatste tijd wel en deze vind ik wel echt heel leuk! Naast de skater skirts vind ik maxi skirts en high low skirts ook heel mooi. Misschien ben ik ietwat laat met deze trend, maar ik wil er alsnog eentje aanschaffen. Ik ben eens op internet gaan zoeken en ik vond er echt héél veel! Ik zag door de bomen het bos niet meer. Toch heb ik een paar leuke uitgekozen, en die zul je dan ook zien verder in deze blogpost. Als jullie nog een andere website of winkel weten met leuke skater skirts, laat het dan vooral weten!



1. Hoe schattig is dit rokje met kattenprint? Op wit komen wel heel snel vlekken, maar ik blijf hem leuk vinden! (22,22 Asos) 
2. Dit rokje vind ik ook heel cute, deze is zwart met witte madeliefjes. Ze hebben hem ook nog in andere kleuren en printjes! (14,95 H&M)
3. Als je snel kijkt lijkt dit een simpel zwart rokje, maar aan de zijkant zit nepleer! Heel tof detail. (17,75 Forever21)
4. Dit vind ik echt een heel lief en mooi pastel kleurtje. Echt ideaal voor de lente! (19,45 Asos)

1. Acid Wash vind ik persoonlijk heel stoer! Ook dit rokje vind ik heel erg vet. (€30,00 Boohoo)
2. Dit is dus een leren rokje. Heel stoer, alleen ik weet niet of ik het wel zou durven te dragen. (€45,00 Monki)
3. And again, bloemetjes! Deze heeft meer kleur, maar is dus ook moeilijker te combineren. (€15,00 Boohoo)
4. Deze kleur vind ik zo mooi! Als deze kleur iets te gewaagd voor je is: ze hebben hem ook in het grijs, blauw en zwart! (€14,99 Bershka)

Dat waren een hoop rokjes! Ik zit eraan te denken om het rokje van Forever21 met leer te bestellen, maar ik denk dat ik eerst maar weer een keer naar de stad ga om er een paar te passen en te kijken of zo'n rokje me eigenlijk wel staat. Misschien scoor ik een andere leuke die ik hier nu niet bijgezet heb.

Hebben jullie een skater skirt? 

9 opmerkingen:

  1. Die acid wash van boohoo is zo leuk! Leuke blogpost <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik heb zelf een zwarte skater skirt en ben er dol op <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai ik heb je genomineerd voor het liebster award, kijk even op me blog brittful.blogspot.com kusjes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoooi ik heb je genomineerd voor de liebster award (:
    http://bloggingeva.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk op mijn blog voor meer informatie.
    Groetjes,
    Dinieke > blog-4-girls.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blog is echt heel leuk, je schrijft ook alles heel mooi. Mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen